Bästavän ♥

Du ska veta att du betyder mer än allt för mig, du är den första jag ringer när jag mår dåligt och den första jag berättar någonting för när de hänt nåting. Du är min ängel utan vingar, de är du som ger mig kraften att orka. Utan dig skulle jag inte kunna skriva dom här orden, du vet inte hur mycket du har ändrat i mitt liv.
Jag skiter i alla haters som försöker förstöra mellan oss, dom kan få försöka hur mycket dom vill men kanske dags för dom att förstå att dom aldrig kommer lyckas. De är omöjligt att sära på våran vänskap, den är för stark. Jag behöver inte skriva en längre text för du vet ändå hur mycket du betyder för mig och du vet redan att jag aldrig kommer lämna dig, ingenting ska få förstöra mellan oss. De ska vara vi tills döden skiljer oss åt, och längre än så.
Jag älskar dig ♥ / Felicia

Kommentarer
Postat av: jen

Vill du att jag ska öppna en outlet i min blogg där ma kan köpa t ex: smycken ( örhängen, halsband, ringar , navelpiercingar ) , klockor, mobilskal osv för JÄTTELÅGA priser ? kommentera då mitt inlägg ang det så jag vet om det är värt att öppna outlet"butiken" :) kram o hej !

2012-02-23 @ 14:45:23
URL: http://wwww.nattstad.se/jennifergafvert
Postat av: Anonym

Patetiskt...

2012-02-23 @ 18:26:35

Ditt fina namn!♥:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag kan se): (publiceras ej)

Din fina blogg!♥:

Kommentera här sötnos!:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0