Lär känna mig (felicia) bättre

100 FRÅGOR
1. Namn? - Felicia
2. Ålder? - 15
3. Vart bor du? - Stockholm
4. Bor tillsammans med? - Mamma, pappa min syster
5. Har du syskon? - Ja
6. Har du husdjur? - Nääää
7. När är du född? - 15 augusti 1996
8. Klass? - 9
9. Vilket år tar du studenten? - 2015
10. Något jobb? - Nej
11. När gick du upp i morse? - Halv 7 typ
12. När ska du sova? - När jag blir trött
13. Duschat idag? - Ja
14. Kramat någon idag? - Hahah ja?
15. Pussat någon idag? - Trooooor inte
20. Dagens roligaste? - Träffa alla ♥

 

SOCIAL
21. Har du många vänner? - Har så jag klarar mig ;)
22. Hur många har du kysst? - Haha jag räknar inte direkt?
23. Vem kramade du senast? - Veeeet inte? Kramat typ 1000 idag

25. Hur många har varit otrogen mot dig? - Ingen? :s
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej :/
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Bästavän
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Samma

 

FAVORIT
(just nu)
31. Film? - Ingen aning

32. Låt? - Föööör många
33. Mat? - Tacos, standard ;)
34. Dryck? - Sprite :*

35. Färg? - R O S A
37. Stad? - Sthlm

38. Land? - Av dom jag varit i? Spanien kanske
39. Ämne i skolan? - Ingeeeet

40. Människa? - Jag hihi ;D

SENASTE
41. Personen du tänkte på? - ..

42. Personen du kysste? - P
43. Gången du spydde? - Nån vecka sen
44. Gången du grät? - Typ 3 dagar sen KNAS
45. Pizzan du åt? - Skiiitlängesen
46. Gången du var i Göteborg? - Längesen
47. Gången du var i Stockholm? - Varje dag? Hahah
48. Gången du var full? - Några helger sen
49. Gången du var hög? - Smoke weed everyday! Hahahah, nej men jag tar inte droger -.-

 

ANTINGEN ELLER

51. Svart eller vitt? - Vitt
52. Hund eller katt? - Veeet inte
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på vem/vilka man är med. Sin pojkvän så blir de hemma och mysa, om de är med kompisarna så blir de ut och festa!
54. Tvspel eller datorspel? - Blä inget
55. Singel eller upptagen? - Singel
56. Hångla eller ha sex? - Strula
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - Inget hahahah
58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad ;)
59. Big Brother eller  Paradise hotel ? - BIG BROTHER ♥
60. Blont eller svart hår? - Veeet inte, gillar båda!
61. Har du blåa ögon eller bruna? - Blåa
62. Choklad eller lakrits? - Chocklad!
63. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger 
65. Cocacola eller fanta? - Cola
66. Pizza eller kebab? - Blä men pizzarå
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Båda
69. Leva eller dö? - Leva
70. Personer du älskar? - Dom vet
71. Personer du hatar? - Hahah de finns en del
72. Gånger du varit full? - Förstår inte frågan?
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars period? - HAHAH du vill inte veta..
74. Glassar du ätit på en dag? - SKITMÅNGA när jag är utomlands, hihi :$
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Ingen
76. Gånger du haft minnesluckor? - Menas?.
77. Gånger du varit hög? - Neveeer
78. Personer du saknar just nu? - Honom, sen några till
79. Gånger ditt hjärta brustit? - 2 tror jag

VEM
80. Vill du kyssa nu?
- Han vet :*
81. Ska du träffa imorgon? - Tess och ida!
82. Sjöng du senast för? - Jadu, jag sjunger hela tiden hahah på driv ;)
83. Hade du senast en msn-konversation med? - X på msn
84. Spelade du tvspel med senast? - Spelar inte teve spel
85. Vill du ta med på resa nu? - TESS
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - OJOJOJ ni skulle bara veta ;)
87. Förtjänar att dö? - Ingen..
88. Är söt? - Måååånga
89. Vill du sova jämsides med i natt? - Hahah privatliv tack?

VAD
90. Gör dig glad? - Mycket men vänner, familj, kärlek, shopping, fester osv
91. Gör dig ledsen? - DRAMA
92. Vill du helst göra nu? - Bli klar med den här skiten
93. Önskar du att du slapp göra? - Skolan
94. Vill du ha nu? - S O M M A R
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Jag fyller år om skitlänge men pengar är standard att önska sig!
96. Längtar du till? - Sommaren!
97. Tycker du om dina betyg? - NEEEJ
98. Ångrar du i ditt liv? -  De tänker jag inte säga här
99. Är det bästa som hänt dig? - Finns mycket
100. Dagens sötnos? - DE DE DE VET DU


Kommentarer

Ditt fina namn!♥:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag kan se): (publiceras ej)

Din fina blogg!♥:

Kommentera här sötnos!:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0