Min dag

Hej snyggingar! Ligger i min säng helt död,förstår inte varför? Ska snart gå och lägga mig tror jag så jag orkar upp imorgon. Eftesom att både Fils och Sofie skrivit här i bloggen om vad jag (vi) gjort så behöver jag ju inte berätta en tredje gång lixom. Men innan jag träffade mina underbara var jag i centrum,beställde nya linser och sen fikade jag med mina föräldrar. Wäähä kändes som om jag satt på ett utvecklingssamtal för dom började snacka om skolan och att jag måste börjar skärpa mig eller nått sånt.Orkade inte lyssna på dom tillslut så Malin kom och jag följde med henne runt där i centrum. Ahja ska checka facebook en sista gång nu sen blir det att sova. GODNATT
- Tess

Kommentarer

Ditt fina namn!♥:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag kan se): (publiceras ej)

Din fina blogg!♥:

Kommentera här sötnos!:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0