Ändrade planer.. Som vanligt?

Min dag lite kort. Vaknade upp runt 12. Hade ställt klockan runt 9 men mitt huvud höll på att sprängas utav huvudvärk så ja det var bara att somna om. Kollade på några filmer hos pappa. Sen fixade jag  mig lite snabbt osv. Mötte upp Felicia lite senare och vi gick till Centrum. Hon fick med sig något tror jag (yes kalla mig guldfisk) sen åkte jag in till stan och mötte upp mami vi gick och åt på resturang och sen gick vi i lite affärer och såklart fick jag med mig några plagg hem (ska visa upp bilder på allt jag köpt i veckan om några min!?) Och nu är jag hemma var förbi video affärn och lämnade ett par filmer och fick med mig en hem för i lördags när vi hade hyrt massa var det en som fattades så den ska jag kolla på snart sen blir det BB som vanligt och sen sooova. måste vara pigg imorgon eftersom att jag och Felicia ska på Avicii då ! Ahja har ett par saker att fixa nu så puss hej


och ja jag vet att uppdateringen inte alls vart på topp den här veckan, men det är ju lov så vem sitter inne vid datorn då? inte jag i alla fall :D

Tess
Fett ledsen bara för idag var egentligen planerna att först gymma med ett par sköna brudar i skolan. Sen åka hem till älskling med Axel Fillan och Jens men nejnej. självklart går jag och blir "sjuk" wäähää.. saknar dig sjukt mycket iallafall ♥

Kommentarer
Postat av: Emma Bylger

Fin blogg du har tjejen! Gjort idag då? :) kram

2012-03-01 @ 21:43:01
URL: http://emmabylger.blogg.se/
Postat av: jen

fiiin blogg ;) typ finaste liksom ! vill du bli länkad ?? kika in hos mig . Länkar ALLA IDAG! <3 KRAM!

2012-03-01 @ 21:52:05
URL: http://wwww.nattstad.se/jennifergafvert

Ditt fina namn!♥:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag kan se): (publiceras ej)

Din fina blogg!♥:

Kommentera här sötnos!:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0