Deppmode

Åh är så ledsen. Jag hade verkligen sett fram emot den här helgen som var planerad att spendetas med mina älsklingar men nope, Självklart ska någonting alltid förstöra allt när det känns helt perfekt!. Orkar inte gå in på detaljer eller så nu iaf. men kan berätta lite om min dag tills den helt plötsligt tog slut..
-
Vaknade,alldeles för sent men skyndade mig och kom rätt så i tid till skolan. Hade lektioner dock bara 2 om jag minns rätt! Hur skönt?  Och det gjorde min dag ännu bättre än vad det redan var (just då) Vi håller på med ett "filmprojekt" i skolan och därför blev jag och Sofie med tvingade ner till sumpan för att börja spela in filmen.Det var så sjukt kallt så vi smet iväg och köpte godaste godiset men sen hittade killarna oss och sa att dom skulle bära oss om vi inte gick med dom frivilligt så ja vi valde att gå tillbaka med våra egna ben.
;)
Efter allt det där filmandet så gick jag hem en snabbis sen åkte jag in till Odenplan där jag mötte upp Ida. Vi åkte hem till mig. laddade våra telefonisar osv sen ca en timme senare åkte vi in till stan och mötte upp Ben och Micke.Men ja sen fick jag det där jäkla smset och var tvungen att tagga hem så hann bara vara med dom i ca 30 kanske? Jag åkte hem och orkar inte berätta nu men ja, hela min helg ser ut att bli förstörd. Ingen lur och snart ingen laptop,Gå ut och träffa vänner kan jag nog också glömma nu. ååh så galet arg,irriterad, ledsen just nu. Finns verkligen ingenting att göra här hos min pappa så hejdå

...och ja det här blev ett lite för långt inlägg menmen.

Kommentarer

Ditt fina namn!♥:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag kan se): (publiceras ej)

Din fina blogg!♥:

Kommentera här sötnos!:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0