Tidsinställt

Godmorgon sötisar, förhoppningsvis är jag uppe ur min säng och fixar mig just nu eller något liknande.Slutar rätt så tidigt iallafall och förhoppningsvis har jag ingen musik lektion så då slutar jag en timme tidigare.Men ja efter skolan tar jag med mig Fillan ner till sumpan, måste lämna tillbaka någon bok man var tvungen att låna med skolan för mer än ett halvår sedan så kanske på tiden nu eller ja, jag och pappa gjorde en deal igår.Ifall jag gick ner och lämnade den där jäkla boken som jag lovat ett par veckor nu så fixat han gym kort till mig! Woow nu ska jag bli nyttig hade jag tänkt. ;)  Efter jag lämnat den där boken åker jag in till Odenplan och möter upp min snygging Ida och sen möter vi upp Ben ! Vet inte vad vi hittar på eller så men det bloggar jag om senare ikväll eller när jag nu kommer hem. Love Tess
Kärleks paret förra lördagen ;)

Kommentarer

Ditt fina namn!♥:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag kan se): (publiceras ej)

Din fina blogg!♥:

Kommentera här sötnos!:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0