Alla ♥ dag

Godmorgon
Idag så är de alla♥dag, om någon har missat det? Hahah ;) Nej men jag vaknade upp av att min söta mamma hade ställt en söt presentpåse där de låg en tidning, choklad och lite smått & gott. Tack ♥

Iallfall, alla ♥ dag för mig brukar vara en ångest dag om jag inte har någon pojkvän. Men försöker alltid göra någonting bra utav det, typ som att umgås med mina närmsta vänner eller min familj eller något annat liknande som jag mår bra av.
Jag trodde att idag skulle bli en sån dag där jag skulle umgås med mina vänner / min familj eftersom jag inte har någon pojkvän just nu, det skulle absolut inte gjort någonting men klart man tycker det är jättemysigt med en kille man gillar bredvid sig? Iallfall så frågade killen jag gillar mig igår om jag vill träffa honom idag. Så blev jätteglad och det är alltså mina planer idag. Kärlek  ♥
Jag berättar mer om allting senare, hoppas ni där ute (även ni utan pojkvänner/flickvänner) gör nånting mysigt av den här dagen. Gör något mysigt med eran familj, ta med er bästavän ut på resturang? Gör något med era syskon eller någonting annat. Den här dagen är 1 gång om året så ni som hatar den här dagen, STÅ UT.
Kärlek till er / Felicia ♥

Tumblr_lzcw2oelh11qksceqo1_500_large

Kommentarer

Ditt fina namn!♥:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag kan se): (publiceras ej)

Din fina blogg!♥:

Kommentera här sötnos!:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0