Skriver av mig

Ignorera ni som hatar depptexter, kände bara att jag behövde skriva av mig..
De är en sak jag stör mig på, folk tror så jävla mycket, dom lyssnar på rykten som dom får höra av någon annan och tror direkt att det är sant. Dömma efter ett jävla rykte liksom, driver ni? Ni hör en sak och tror direkt på det. Ni kanske tror jag är världens gladaste och lyckligaste person, som inte har några problem i livet.. Och varför tror ni de? Jo, för att jag går runt med ett pålimmat fejk leende, men ibland vill jag bara skrika inombords. Vissa dagar vet jag inte vad jag ska göra.. Jag hatar alla er falska där ute, dom som face to face är helt underbara och får en att le, sen hör man några dagar efter att ni snackat skit bakom min rygg, usch. Jag saknar min bror så de gör ont, jag snackar aldrig om honom och försöker inte tänka så mycket på honom heller men de är jävligt svårt. Tårarna bara rinner ner just nu och de känns som att de aldrig slutar. Han som alltid fanns med mig när jag var liten, han som jag vände mig till när jag behövde snacka, vart är han? Han vill inte ens träffa mig, sin egna lillasyster. Jag orkar inte, tycker bara att du kan lyfta din telefon, ringa mig och fråga om jag vill ta en fika med dig eller vad som helst? Du vet inte hur mycket det skulle förändra mitt liv just nu.. För den största delen till att jag mår som jag mår just nu, är pågrund av dig. Och de blir inte direkt bättre när massa människor är falska och spelar ett spel. Den här världen är så sjuk, vad fan lever vi i för värld? När ska alla vakna upp och inse vad som håller på att hända? Felicia
image description

Kommentarer
Postat av: Ida

Finns älskling!

2012-02-21 @ 23:39:06
URL: http://flickan.blogg.se/
Postat av: canaz

Hej söta du :) Vill du göra ett länkbyte har 1100+ läsare :) Statistiken kan självklart skickas via mejl eftersom folk ljuger om sin statistik :) Kram

2012-02-21 @ 23:56:38
URL: http://canaz.webblogg.se/

Ditt fina namn!♥:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag kan se): (publiceras ej)

Din fina blogg!♥:

Kommentera här sötnos!:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0