Söndag = veckans tråkigaste dag..

... Enligt Therese Björkman ;) ialla fall när jag är hos min mamma eftersom att jag vet att det bara är en dag kvar tills jag flyttar till pappa i en vecka och blablalblala.. Ahja
Sofie drog för en stund sen så nu tänkte jag börja städa hela mitt rum (som är kaos!) bada , fixa mig och sen blir det bio med mami. Kommer inte ihåg namnet men den verkade rätt så kul ;)  jaja.. kan berätta lite kort om gårdagen vi hade en jäkla massa planer först. Men sen kom Ella hem till mig så blev att vi blev hemma och fixade ihop en jävligt random sak (sneakpeaken ni fick se i något inlägg under..) får se om den får komma upp på bloggen vad tycker ni?:)

Kommentarer

Ditt fina namn!♥:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag kan se): (publiceras ej)

Din fina blogg!♥:

Kommentera här sötnos!:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0