"Gilla så skriver jag något riktigt gulligt om dig på bloggen"

David Elias Mörklöv - schysst snygg
Petro Szoppe - vekar snäll ser rätt bra ut också
Angelica Tsimpliaraki - Min vackra och underbara vän!
Rahand Pirmosa- Ser bra ut
Elin Amor - nån jag inte känner men söt
Elin Smith- Söt tjej
Tobias Svensson - Schysst kille men känner inte så bra..
Timmy Svensson - Lycka till att hitta någon gladare person än Timmy! En schysst kille som ALLTID är glad oavsett vad ! :D
Ben Miktus- Världens snällaste finaste person
HEAVY BLACK HEART
Unicode: U+2764, UTF-8: E2 9D A4
André Baah Ravandoni -sjukt  snäll kille!
Bobo Embai - känner inte så lite svårt att skriva..
Louisa Februari Barnet - säkert snäll
Ammar AlDujali
Zetterberg Earthlink Pheerawas -  världens sötaste kinder ;)
Melker Blomberg
Felicia Nilsson - Saknar dig bebis
Sebastian Cardonius
Anton Marquês Dos Santos - Schysst och rolig kille i klassen.
Christopher Appelbro - barndomsvän
Julia Holgersson - känner inte men säkert snäll
Freddie Jacobsson - rolig snäll snygg
Tobbe Kallin - Super snäll kille med humor ser även bra ut (aa)
Aaron Flashiigaste Onyango
Kim Andersosn
Evelina Broor Nahtman - Sjukt söt med världens bästa blogg
Ln Nordberg - känner inte men säkert snäll
Fredrik Järnebrant - riktigt skön kille
Vendela Oskarsson - gullig
Ali Baran - snäll
Jonathan Persson - snygg, söt , snäll
Jasmine Öhlin - Snygg schysst tjej
Nasin Kung - s n y g g
Nina Löfman - en riktigt snäll tjej även söt
Alex Musa - schysst söt
Dommie Soltani - Snäll gullig tjej
Marcus Backteman - någon jag inte träffat på galet länge :o
Jovan Jugge Selic - snygg & snäll
Momme Hasimi
Felix PuffarN - rolig kille.
Julia Kung - säkert snäll
Svante Nilsson - söt
Meja Hedrenius - snäll tjej med riktigt fint hår!
Mohamed Ettamry - schysst

Kommentarer

Ditt fina namn!♥:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag kan se): (publiceras ej)

Din fina blogg!♥:

Kommentera här sötnos!:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0