Helgen

Nu är jag hemma igen,tyvärr. Har haft världens mysigaste och skönaste helg med Ida och flera.
-
Fredag: Mötte upp Ida i Odenplan,där vi blev stalkade utav några små killar som följde efter oss och ropade "Tess Björkman" osv. Pinsamt men sant! Vi sprang iallafall ifrån dom och åkte mot TC där Ida köpte ett par jeans sen var det väl meningen att vi skulle vara i stan någon timme men vi drog till Norrtälje istället.Gick runt där, käkade och träffade ett par riktigt sköna killar ifrån Idas klass. Träffade även på min "syssling" där lite sådär random. Ja , vi hängde iallafall med dom där killarna nån timme? Sen hoppade vi på fel buss (hah ni skulle vart med och sett när Ida försökte få busschaffören att köra en omväg bara för att vi skulle få slippa gå i mörkret mitt ute i ingenstans vilken vi självklart fick göra tillslut) Ahja vi fick somsagt gå i ca 40 där det var kolsvart.Sen kom vi till henne mös till det med alla onyttigheter vi hade köpt med oss och satte på någon film.

Lördag: Vi vaknade , duschade , fixade oss tog bussen in till Stockholm där vi mötte upp  Simon & hans vän.Sen träffade vi en massa andra människor i TC. Runt 9 taggade jag Ida,Ben och Gerry till Fridays och bara chillade galet. Killarna käkade och shufflade grymt som vanligt. Hah på 1 sekund hade dom fått till sig allas blickar där inne ;) Idas pappa kom och hämtade upp oss runt halv 12 i stureplan och sen åkte vi hem till henne kollade på en halv film innan vi somnade och åt gjorde vi också juste !
-
Ahja jag har i alla fall haft det galet dom här dagarna.Kärlek till er alla som var med och gjorde den bäst ♥


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag älskar dig min pärla!

2012-03-11 @ 17:30:44
URL: http://Http://iflickan.blogg.se

Ditt fina namn!♥:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag kan se): (publiceras ej)

Din fina blogg!♥:

Kommentera här sötnos!:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0