iiiiiii

Åh är på något sjukt galet humör just nu.Började väl typ när pappa kom och hämtade mig efter skolan.När jag vart ca 3 meter ifrån bilden fick jag ett skratt-anfall helt plötsligt.Ja men seriöst, hallå jag gick själv?! WTF. Ni skulle sett pappas min när jag öppnade bildörren? Sen nu för en kanske timme sedan berättade Ida en sak för mig som fick mig att springa runt här i hela lägenheten,hoppa,små skrika och bara stor le. Hih :D Helt galet vad jag är glad just nu! Kan inte bli på bätre humör just nu :D Love Tess
Jag älskar dig finaste bästavän ♥ !

Kommentarer
Postat av: fillan

Min älskling, du betyder mest i hela mitt liv! <3

2012-03-15 @ 20:30:04
URL: http://fntb.blogg.se/

Ditt fina namn!♥:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag kan se): (publiceras ej)

Din fina blogg!♥:

Kommentera här sötnos!:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0