Jag skriver av mig

Minns tiden när jag hade riktigt starka känslor för dig. Jag kommer ihåg direkt när jag satte på datorn och loggade in på facebook så kollade jag om du var inloggad. Skrev alltid till dig direkt och vi snackade i flera timmar, gash.. Sen alla gånger vi träffades, finns inte ord att beskriva hur lycklig jag var. Du var de enda som jag tänkte på, du var den enda som var i min hjärna. De va bara du,du,du hela tiden. Men någonting hände, frågan är vad? Vi började träffas allt mer sällan och nu skriver vi nästan inte alls till varann.. Jag undrar vad som egentligen hänt? Känns som att jag tappat känslorna men har faktiskt ingen aning om vad jag känner längre. Så sjukt jobbigt men sant. Under den tiden vi träffats och snackat så har jag mått så bra, haft någonting posetivt att tänka på hela tiden, men är de borta nu eller? Jag vill spola tillbaka tiden, då jag visste exakt vad jag kände för dig, då jag visste att de bara var dig jag ville ha och att jag hade en chans att faktiskt få dig. Jag fick chansen men tog den inte.. Jag är helt dum i huvudet och förtjänar verkligen inte dig men kan ändå inte låta bli att tänka på de du och jag faktiskt hade tillsammans. Allt vi 2 gått igenom, jävligt mycket. Jag hoppas du vet att alla gånger jag varit så jävla fittig mot dig och betett mig som en idiot så har du ändå alltid haft en stor plats i mitt hjärta. Fråga alla mina vänner, dom vet..
Kärlek till dig.. ♥


Kommentarer
Postat av: Ida

Finns min ängel, föralltid. Det vet du <3

2012-03-07 @ 21:06:28
URL: http://Http://iflickan.blogg.se
Postat av: Claudia-13 år gammal

fin blogg:D

2012-03-07 @ 23:04:08
URL: http://nattstad.se/MajmooN

Ditt fina namn!♥:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag kan se): (publiceras ej)

Din fina blogg!♥:

Kommentera här sötnos!:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0