Kärlek till en utav världens finaste vänner♥♥

Hej igen snyggingar! Har precis kollat på BB och ska nog tvätta bort sminket snart,(myskläderna är redan på för flera timmar sen) och efter det måste jag byta lakan och allt vad det nu heter till nya fräsha! Finns inget bättre än att gå och lägga sig i rena sängkläder! Right? Sen blir det nog att försöka sova i några timmar. Så Godnatt ♥
Åh föresten till en helt annan sak. Fick ett sms utav Ida där det står "Mitt hjärta,kolla min blogg ♥ " så självklart går jag in på den och så får jag se .... världens gulligaste inlägg om mig och Felicia! Åh blev så himmla glad :D Så sjukt söt hon är ,Blev faktiskt lite tårögd! (klicka på bilden för att komma direkt till inlägget på Idas blogg)

Kommentarer

Ditt fina namn!♥:
Kom ihåg mig?

E-post (bara jag kan se): (publiceras ej)

Din fina blogg!♥:

Kommentera här sötnos!:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0